Islam House

Thursday, January 31, 2013

Mantia Profetului (pacea asupra lui )

A fost odată un evreu din Damasc, care a citind o carte sfântă , într-o zi  a dat peste numele Profetului Muhammad (pacea fie asupra lui), scris în ea. Nu i-a placut acest lucru și el a șters numele de acolo. Dar a doua zi el l-a găsit scris din nou. Și el iar a scos numele, dar în a treia zi a apărut din nou. El s-a gândit: "Poate că acesta este un semn că  adevăratul Trimis a venit . Voi călători spre sud , spre Medina.".

Și el a plecat imediat și nu s-a oprit până când nu a ajuns în orașul Profetului. Când a ajuns acolo,fără să știe pe  nimeni , s-a oprit aproape de Moscheea Profetului , chiar pe când  Anas Sahabi (ra) a sosea. Văzându-l ,i-a  spus lui Anas:
 "Prietene, du-mă la Profet."

Anas (ra) l-a dus în moschee, care era plină de oameni în suferință. Abu Bakr (ra), succesorul Profetului (pacea asupra lui )stătea acolo , în central adunării. Bătrânul s-a dus la el, crezând că trebuie să fie Muhammad, și a spus:
 ". O, Trimisul Ales al Lui Allah, un om bătrân, rătăcind a venit pentru a-ți oferi pace"
 Auzind numele Profetului folosit, toată lumea a izbucnit în prezenta bătrânului intr-un potop de lacrimi. Străinul stătu în cumpană și nu știu ce să facă.
 El spuse:
 "Eu sunt un străin și un evreu, și eu nu am cunoștință de riturile  credinței de supunere față de voința Lui Allah . Am spus ceva neașteptat ?Ar fi trebuit să  rămân tăcut ? Sau este aceasta un fel de  respectare a ritualului ?.?? De ce plângeți? Dacă este vorba de o ceremonie, eu niciodată nu am auzit de ea. "

Omar (ra) ia spus:
"Noi nu plângem din cauza la nimic din ceea ce ai făcut . Dar trebuie să-ți spunem că,din nefericire, este o săptămâna de când Profetul a părăsit pământul. Când am auzit numele lui, durerea.. a intrat în inimile noastre din nou. "

De îndată ce a auzit acest lucru, bătrânul și-a rupt hainele în agonie. Când și-a revenit un pic, el a spus: "Fă-mi o favoare și  lasă-mă să am cel puțin o mantie de Profet dacă eu nu am putut să-l văd . Cel puțin lasă-mă să am asta..."

Omar (ra) a răspuns: "Numai Fatima (ra) ar putea să îți dea una din hainele sale."
 Ali (ra) a spus:
 "Dar nu va permite nimănui să se apropie de ea."
  S-au dus totuși la ușa ei și au bătut, și au explicat ceea ce au voiau.

Fatima (ra) a răspuns:
 "Adevărat, adevărat Profetul a vorbit atunci când a spus, la scurt timp înainte de a muri:." Un călător, care are iubire față de mine și care este un om bun, va veni la casa mea .El nu mă va vedea. Dă-i, prin urmare, această haină în pătrățele ca de la mine, și pentru mine  , tratează-l cu blândețe și transmite-i salutări. ""

Evreul a pus haina pe el și, mărturisind Islamul, a cerut să fie dus la mormântul Profetului (pacea si binecuvântarea Lui Allah asupra lui ). Când a ajuns în acel loc, el și-a dat ultima suflare.

Sursa: Din cartea "Ilahi-Nama" de către Șeicul Al-Farid Din Attar.

No comments:

Post a Comment