Islam House

Thursday, January 31, 2013

Rugi individuale in Ramadan


"Și dacă te vor întreba robii Mei despre Mine, [spune-le]
Eu sunt aproape, răspund rugii celor care Mă cheamă,
atunci când Mă cheamă, dar și ei să-Mi răspundă și să creadă în Mine.
Poate că ei vor fi bine călăuziți!"
Surat Al-Baqara, 2:186


"O, Allah, în Tine cred, și în voia Ta mă las, și pentru Tine am ținut postul și pe bunătățile
de la Tine am rupt postul. Setea a trecut, venele s-au umezit,
iar răsplata este asigurată cu voia Ta!"


"O, Allah, fă ca postul meu să fie unul precum al celor care postesc cu sinceritate și rugăciunea
mea să fie ca a acelora care stau în rugăciune supuși; trezește-mă
din somnul nepăsător și iartă-mi păcatele, o, Stăpânul lumilor.
Iartă-mă, o, Tu, Iertătorul păcătoșilor!"


"O, Allah, întărește-mă, să pot urma poruncile Tale; lasă-mă să gust din amintirea Ta dulce,
oferă-mi din bunătatea Ta, pentru care Îți mulțumesc. Protejează-mă cu
protecția Ta și acoperișul Tău, o, Tu, Păzitorul nostru! "



"O, Allah, așează-mă printre cei care caută iertare. Găsește-mi loc printre robii Tăi
cei drepți și supuși, așează-mă printre prietenii Tăi cei mai apropiați,
prin bunătatea Ta, o, Tu, Cel Milostiv!"


"O, Allah, nu mă lăsa să mă înjosesc prin neascultarea față de Tine și nu mă lovi cu pedepsele Tale.
Îndepărtează-mă de motivele furiei Tale, prin puterea Ta,
o, Tu, Cel care îndeplinești dorințele noastre!"


"O, Allah, ajută-mă să țin postul și să îmi fac rugăciunile și ține-mă departe de greșelile
și păcatele zilei. Ajută-mă să îmi reamintesc de Tine continuu, pe parcursul zilei,
prin ajutorul Tău, o, Tu, Cel care îi îndrepți pe rătăciți!"


"O, Allah, fă-mă să fiu printre cei care se bazează pe Tine, printre cei pe care Tu îi
consideri reușiți și fă-mi loc printre cei care sunt aproape de Tine,
prin îndurarea Ta, o, Tu, Cel care oferă satisfacție! "


"O, Allah, înfrumusețează-mă cu acoperire și simplitate, acoperă-mă cu hainele
mulțumirii și onoarei, ajută-mă să fiu dreaptă și sinceră și ocrotește-mă de tot
ceea ce mă tem, prin protecția Ta, o, Tu, Cel care îi protejezi
pe cei care se tem! "


"O, Allah, curăță-mă de murdăria sufletească și impuritate, fă-mă să fiu cu răbdare în
fața evenimentelor care-mi sunt deja destinate, oferă-mi posibilitatea de a fi
evlavioasă și de a fi în compania celor buni, cu ajutorul Tău,
o, Tu, Cel Răbdător!"


"O, Allah, binecuvântează-mă cu tot ceea ce este bine și ține-mă departe de asocierile
cu tot ceea ce este rău, prin mila Ta, la adăpost permanent,
alături de Tine, o, Tu, Stăpânul lumilor!"


"O, Allah, reamintește-mi de binecuvântările suhur-ului, luminează-mi inima cu razele
Tale strălucitoare, permite fiecărei părți a trupului meu să urmeze efectele sale,
prin lumina Ta, o, Tu, Cel care luminează inimile celor care Te știu! "


"O, Allah, fă-mă să fiu printre cei care îi iubesc pe cei care Te iubesc și printre cei
care îi urăsc pe cei care Te urăsc; printre cei care urmează calea ultimului Tău Profet,
o, Tu, Cel care păzește inimile profeților noștri! "


"O, Allah, fă ca eforturile mele să fie apreciate și păcatele mele iertate, faptele mele bune acceptate,
iar greșelile mele ascunse, o, Tu, Cel care pe toate le auzi!"


"O, Allah, dăruiește-mi binecuvântările Laylat-ului Al-Qadr, ușurează-mi încercările
și acceptă scuzele mele, micșorează-mi păcatele și poverile mele,
o, Tu, Cel Compătimitor și Milos!"


"O, Allah, permite-mi o parte din rugăciunile recomandate, onorează-mă cu ajutorul Tău
la problemele mele, adu-mi aproape mijloacele necesare pentru a
mă apropia de Tine, din toate motivele, o, Tu, Cel Veșnic!"


"O, Allah, acoperă-mă cu mila Ta, oferă-mi prin ea succes și protecție, luminează-mi inima
de întunericimile acuzațiilor false, o, Tu, Cel Milostiv cu slujitorii Săi!"


"O, Allah, Îți cer, în numele milosteniei cu care a început tot, să-mi ierți păcatele! "


"O, Allah, fă ca postul meu să fie demn de apreciere și acceptat în funcție de ceea ce Te mulțumește
și îi este pe placul Profetului nostru drag, Mohammed, ramurile căruia sunt întărite
prin rădăcini, de dragul lui și familiei sale.
Laudă lui Allah, Domnul Lumilor! "


"Au întrerupt postul acelor care au ținut postul și au mâncat mâncarea
voastră celor drepți și s-au rugat pentru voi Îngerii!"

No comments:

Post a Comment