Islam House

Thursday, January 31, 2013

Un frate ca ăsta


Shuaib a primit un automobil de la fratele său drept cadou de Eid. În ziua de Eid , atunci când Shuaib a ieșit din casa lui, un derbedeu stradal mergea în jurul mașinii noi și stralucitoare, admirand-o.
"Este masina ta, unchiule?" a întrebat el. Shuaib dădu din cap.
 "Fratele meu mi-a dat-o pentru Eid."
Băiatul era uluit.
"Vrei să spui că fratele tău a oferit-o pentru tine si nu te-a costat nimic?
 Băiete, aș vrea ..."
El a ezitat. Desigur Shuaib știa ce avea să spună. El avea de gând să spună ca vrea și el să aibe un frate ca ăsta. Dar ceea ce a spus băiatul l-a cutremurat pe Shuaib până în călcâie.
"Eu doresc",a continuat  băiatul, "să pot fi un frate ca ăsta." Shuaib s-a uitat la băiat cu uimire, apoi impulsiv, a adăugat , "Vrei să faci o plimbare în automobilul meu?"
"Oh, da, mi-ar plăcea asta."
După o scurtă plimbare, băiatul se întoarse și, cu ochii aprins , spuse
 "Unchiule, te-ar deranja dacă ai  conduce până în fața casei mele?"
Shuaib zâmbit un pic. El  crezu că știa ce vroia băiatul. El vroia să arate vecinilor săi că el ar putea merge acasă într-un automobil de lux. Dar Shuaib a greșit din nou.
 "Puteti  opri în fața casei aceleia cu doua trepte ? a întrebat băiatul.
El a fugit pe trepte. Apoi, în puțin timp Shuaib l-a auzit venind înapoi, dar el nu venea repede. El era însoțit de fratele mai mic care era  infirm. Îl așeză pe treapta de jos, apoi ,întorcandu-se i-a arătat masina.
"Aceasta este, frățioare, așa cum ți-am spus sus. Fratele lui i-a dat-o pentru Eid și nu l-a costat un banuț. Și intr-o zi am să îți dau una la fel. ... Atunci vei putea vedea tu însuți toate lucrurile frumoase din vitrine despre care am încercat să-ți spun. "
Shuaib a ieșit din mașină și a ridicat băiatul din scaunul cu rotile aflat in fața mașinii .Fratele cu ochii strălucitori și mai în vârstă, a urcat alături de el ,și toți trei au început o plimbare de neuitat.De acest Eid, Shuaib a învățat ceea ce au însemnat cuvintele lui RasulAllah (salAllahu alayhi wasalam) atunci când el a spus: "iubeste-ți fratele așa cum te iubesti pe tine insuți".

No comments:

Post a Comment